ZAPROSZENIE NA TURNIEJ - SZELKÓW CUP 22017-05-23
Organizatorzy Ogólnopolskiego Turnieju Unihokeja "SZELKÓW  CUP 2" serdecznie zapraszają do wzięcia udziału w turnieju 10 czerwca.
 


I. Cele i założenia
  • Popularyzacja gry w unihokeja;
  • Umożliwienie sprawdzenia swych sił i możliwości w rywalizacji sportowej;

II. Organizatorzy

  • Parafialny Ludowy Uczniowski Klub Sportowy w Szelkowie
  • Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Szelkowie
  • Urząd Gminy w Szelkowie

III. Termin i miejsce
  • 10.06.2017 r. Początek godz. 10.00
Boisko tartanowe (40 m x 20 m) przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szelkowie. Zawody odbywają się na świeżym powietrzu. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych rozgrywki zostaną dokończone na Hali Sportowej w Szelkowie (26m  x 16 m - gra 4 x 4 + bramkarz).
 
IV. Warunki uczestnictwa
  • W turnieju prawo startu mają drużyny chłopców i dziewcząt  rocznik 2001 - 2003(w drużynie może być 5 zawodników młodszych - minimum 2005 r.). Rozgrywki oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców.
  • Zapisy drużyn przyjmowane są pod adresem mailowym rafi2122@wp.pl lubnumerem telefonu - 514962866.  Zgłoszenie powinno zawierać nazwę i skład drużyny oraz nazwisko opiekuna.
  • Zgłoszenia do 5 czerwca 2017 r.
  • Zawodników obowiązuje swój sprzęt do unihokeja , strój sportowy i miękkie obuwie sportowe.

V. Sposób przeprowadzenia zawodów
  • UWAGA zawody będą przeprowadzone na boisku ze sztuczną nawierzchnią !!! Podczas niesprzyjającej pogody przenosimy się na Halę Sportową (26 x 16 m).
  • gra na duże bramki z bramkarzem, boisko 20x40 m (boisko ze sztuczną nawierzchnią) lub boisko 25 x 16 m (Hala Sportowa)
  • turniej przeprowadzony będzie zgodnie z przepisami Polskiego Związku Unihokeja
  • zawody będą rozgrywane systemem „każdy z każdym” lub z podziałem na grupy w zależności od liczby zgłoszonych drużyn.
  • drużyna może liczyć z rezerwowymi maksymalnie 15 zawodników,
  • czas gry uzależniony od ilości zgłoszonych drużyn.

VI. Punktacja

Za wygrane spotkanie zespół otrzymuje 2 pkt., za remis 1 pkt., za przegrane spotkanie 0 pkt.
O kolejności miejsc decyduje: ilość zdobytych punktów, wynik bezpośredniego spotkania (lub mała tabela), lepsza różnica bramek, większa liczba zdobytych bramek.

VII. Nagrody
  • Puchary, dyplomy
  • Nagrody rzeczowe dla drużyn zwycięskich, najlepszego bramkarza, MVP Turnieju, króla strzelców.

VIII. Postanowienia końcowe
  • Dla każdego uczestnika przewidziany jest posiłek (grochówka) oraz będzie rozpalony grill.
  • Drużyny uczestniczące w turnieju zobowiązane są ubezpieczyć się we własnym zakresie.
  • Za niesportowe zachowanie (np. niebezpieczna gra, niewłaściwe zachowanie podczas kibicowania) organizatorzy mają prawo wykluczyć drużynę z turnieju.
  • Ostateczna interpretacja regulaminu i inne sprawy sporne rozstrzygają organizatorzy turnieju.
  • O przyjęciu do Turnieju decyduje kolejność zgłoszeń.
  • (Max 8 drużyn chłopców, 8 dziewcząt).


POLECAMY

florbalki.pl - portal z pasją odwiedzin: 7328098